пʼятницю, 15 січня 2010 р.

Афоризми про жінок (доповнення)

Ви ніколи не кохалися зі свиньми? Не кажіть ні, бо ж, зрештою, жінки — це ті самі свині, тільки без шкури. Колись чоловіки, вполювавши їх, поздирали з них шкури разом з ратицями і приручили, але жінки, як і свині, не мають почуття вдячності, вони позбавлені його навіки, і замість того, щоби молитися до своїх чоловіків як до богів, всіляко їх упосліджують і нищать.
Юрій ВИННИЧУК "Сни"
Всі дівчата - голуб'ята, а де ж ті чортові баби беруться?
Українське прислів'я
Горді жінки просять подарунки мовчки.
Фольклор
Дев'яносто процентів жіночої краси складаються з чоловічої уяви.
З телепрограми "Дивись!"
До тебе тектиме, люба, моїх почуттів блювота.
Сергій ЖАДАН
Добра жінка дванадцять раз на день одурить, а як яка то й без числа.
Українське прислів'я
Жартувала баба з колесом, та в спицях застряла.
Українське прислів'я
Жінка двічі буває мила - коли в хату входить і коли з хати виносять.
Українське прислів'я
Жінка є природною, отже є огидною.
Шарль БОДЛЕР
Жінка нагадує обідній стіл. Одними очима дивишся на нього перед обідом і зовсім іншими після.
Клод ГЕЛЬВЕЦІЙ
Жінка не бита, як коса не клепана.
Українське прислів'я
Жінка подобається чоловіку настільки, наскільки довго він може її чекати.
З кінофільму "Типу Америка"
Жінка, що зрадила - це велика холодна котлета, якої не хочеться чіпати, бо її вже тримав в руках хтось інший.
Антон ЧЕХОВ
Жінки присвячують себе Богу, коли диявол вже не має бажання мати з ними справ.
Софі АРНУ
З голови дівка, а далі не знаю.
Українське прислів'я
Існує одне добре начало, за яким утворено лад, світло й чоловіка, і зле начало, за яким утворено хаос, тьму і жінку.
ПІФАГОР
Ішов, ішов дорогою - та і в яму впав, любив, любив хорошую - та й плюгаву взяв.
Українське прислів'я
Крім тих речей, яких кожен може навчитися - вміння гарно вдягатися, правильно говорити і таке інше, - леді відрізняється від квітникарки не тим, як вона тримається, а тим, як з нею тримаються.
Бернард ШОУ
Лягла не клята, встала не мнята.
Українське прислів'я
Мініспідниці - це максимум інформації за мінімум грошей.
Фольклор
Мовчи, бабо, знай мовчи, менше гріха буде...
Оксана ЗАБУЖКО "Казка про калинову сопілку"
На зло моїй жінці - нехай мене б'ють.
Українське прислів'я
Найсумніше те, що яке б високе поривання не було, а починається воно з баби, бабою й закінчується.
Володимир ЦИБУЛЬКО "Ангели і тексти"
Нашій Катрі полегшало: то не їла, а тепер і не балакає.
Українське прислів'я
Не довіряйте вродливій жінці, особливо якщо вона зацікавилася вами.
З кінофільму "Люди X-2"
Не поможе бабі кадило, коли бабу сказило.
Українське прислів'я
Не смій іти геть, коли я кричу на тебе.
З кінофільму "Багато галасу даремно"
Недаром кажуть, що в кожній жінці три краплі гадючої крові є...
Олесь ГОНЧАР "Тронка"
Нема такої жінки, якій вдалося б сказати "до побачення" менше, ніж в тридцяти словах.
Джордж Бернард ШОУ
Осінь внадилась до лісу.
Шия вкуталась кашне.
У очах моїх завіса.
Бабу хочеться страшне.

Олег РОМАНЕНКО
Рай там, де грішниці.
Олександр ПЕРЛЮК
Секс - по суті, єдина сфера, де я можу цілком компенсувати свій вимушений пластичний кретинізм.
Оксана ЗАБУЖКО "Інструктор із тенісу"
Сексуальна привабливість на 50 відсотків складається з того, що в тебе є, і на 50 відсотків з того, що люди вважають, що в тебе є.
Софі ЛОРЕН
Спати з жінками - треба скрізь і на всьому, де щось починаєш, - тільки так звільнишся від комплексів.
Ярослав ПАВЛЮК "Сад п'яних вишень"
Сучасні сукні - як колючий дріт: захищають територію, але дозволяють її оглянути.
Денні КЕЙ
Хлопче, в житті варто займатись всього двома речами: вченням і розпустою. Бо книжки – краще, що нам можуть дати чоловіки, а безсоромні пестощі – краще, чого ми можемо очікувати від жінок.
Валері ЛАРБО
Цнотлива лише та, якої ніхто не домагався.
ОВІДІЙ
Що в жiнки на язицi, те в чоловiка в печiнках.
Автор невідомий
Як вигляне у вікно, то три дні собаки брешуть, а одна, як придивилась, то й сказилась!
Українське прислів'я
Як кобіту хтось лапає за цицьку, то мусить вона стогнати і очима вивертати. Такий порядок.
Юрій ВИННИЧУК "Ги-ги-и"

3 коментарі:

Анонім сказав...

перечитав весь блог, досить непогано

ira_gmbl сказав...

Щось мені недовподоби ці афоризми, а перший про свиню, то взагалі якесь свинство.

Анонім сказав...

мені взагалі не сподобалось.